April...

Ännu en ny månad.. 1'a april försökte jag lura Jonas att hans nya bilstereo hade blivit stulen..
Men han trodde inte på mig =(

I förrgår va vi ut på Babyproffsen och kollade på vagnen igen, och förra gången vi va där pratade vi med en av kärringarna som jobbar där, hon sa att dom bara fanns i en enfärgade färger.. och nu när vi va där och prata med den andra, så fanns dom i alla möjliga färger! Jag blev såå glad, för jag hade kollat på en som va svart/grå/rosa!
Så vi tog den! =) Den är såå fin! Fast dom hade den inte inne så hon skulle beställa hem den, så den kommer nästa vecka! Så då ska vi hämta den.. Jag längtar så mycke!
Va även hos mamma i måndags för Marcus fyllde hela 16 år! Lillkillen börjar bli stor :p haha!

Ja herregud, jag kom ihåg när jag va 16 då va man på topp i livet! sommaren mellan 9'an och gymnasiet va den bästa sommaren! Gud vad jag hade kul då! Livet lekte verkligen! Man va ung, dum och full :p Visst har jag haft jäkligt kul efter det, men den sommaren slår allt!

På Tisdag är det min tur att fylla år, fyller hela 21 år.. Herregud, 21 år!
(Men om nån frågar säger jag att jag fyller 18 :p )
För några år sedan bestämde jag och Carolina att när vi blev 21, skulle vi åka till usa, kommer inte ihåg vad vi skulle göra där, men förmodligen va där ett tag och jobba! Och nu sitter vi här, jag har en bäbis, och Carolina har ett bonus barn.. Inte vart det nå usa för oss.. :p


Just nu står jag i ett väldigt stort vägskäl, har ett enormt beslut att fatta.. Som inte bara innebär mig..
Har egentligen bestämt mig till 100% vad jag ska göra, men endå så tvekar man... Jobbigt!

På fredags ska Jonas på firmafest och kommer hem på lördag, så det blir väl till att åka till mamma.. Hade väl tänkt att sova över där..

Nää, nu ska jag ta och gå in på Carolinas blogg
( http://carrolixen.blogspot.com/ ) och se om hon har uppdaterat färdigt den :D




För det är allting eller inget
Det är stanna eller gå
Å du tar allting för givet
Jag är mera värd en så,
Jag vet vad jag går för
Jag vet vad jag står för
För det är allting eller inget
Ingen tid att vänta på
Jag måste stanna eller gå

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0