Ett år äldre...

.. men inte särskilt klokare för det! :p

Nu har man hunnit å vara 18 (21) år i2 hela dagar.. haha! Vad ointressant!
Fick iaf en massa behövade penga på min födelsedag.. Fick även ett antagningsbesked av komvux, det va min födelsedags present från dom.. haha! Har blivit antagen iaf, till öppen verksamhet! Så det va ju bra!
Börjar vecka 17 tror jag att det va.. SÅ det blir säkert bra..
Men den bästa födelsedags presenten fick jag av Britta (Somvanligt)! CHOKLADRUTOR!!! Det finns inget bättre än Brittas chokladrutor, dom är så gudomligt god! Hon borde öppna ett litet konditori och sälja sina chokladrutor!
"Brittas goda chokladrutor".. haha, jag skulle ju bli stamkund, DIREKT! :D

Ääääääven att dom ringde från Babyproffsen igår, och ÄNTLIGEN idag ska vi hämta den underbart fina vagnen! Åhhh, vad jag längtar! Har ju även varit handikappad dom senaste dagarna, har varit utan vagn! Har ju inte kunnat gjort ett skit! Men imorrn, ska jag, Tindra och mamma ev. på stan! Måste ju gå på charm och ta en fika, va ju så länge sen nu (Haha, typ förra veckan). Måste ju fira den nya vagnen.. haha, sinnessjukt, jag vet! :p

Är så röksugen, men har inte så många cigg kvar och jag kan ju inte gå på ica och köpa cigg, har ju som sagt ingen vagn =( Men det ordnar sig...


Nää, nu måste jag ta hand om lillan, hon vaknade nu....



Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0