Dårarna & Jag

I förmiddags så åkte Tindra till sin sk. pappa! Stackars lill fia!
Gud vad jag saknar henne, varje minut känns som en evighet.. Jobbigt är det!
Så ist för att sitta hemma och häcka så följde jag med hem till mamma igen, men ska snart åka hem.
Vet inte alls vad jag ska göra ikväll.. Niklas ville att jag skulle följa med ut, men tror inte att det blir så.
Har egentligen ingen lust, speciellt inte efter sist jag va ut.. Ork har jag väl egentligen inte heller, och det finns trevligare saker att lägga pengarna på, inte för att det brukar kosta ett öre för mig som tjej att gå ut :p hihi...
men taxin hem kostar ju... Ähh, får se hur man gör, kanske blir en snabb visit för att kolla läget..
Gumman kommer ju hem i morgon och dessutom har jag tvättstugan.

Nää, nu ska ja ta och skriva en ansökan till ett jobb jag har hittat, inte för att jag tror att jag kommer få det, men man kan ju alltid skicka in iaf =) Så får man hoppas på det bästa...


Det finns dom som tror på andra
och andra som tror på mig
Men jag kunde bara inte se
det dom andra såg hos dig
och det var nog lika bra

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0