Kärlek vid första ögonkast


Va på stan igår, började som vanligt dagen med en fika på charm.
Min vistelse på stan blev ej långvarig.. Va en klumpeduns som spillde ner min VITA byxor med coca cola.. Lite less man vart då! For hem och bytte, så åkte vi till mormor och morfar ist.
Sen på kvällen, efter jag hade lagt Tindra gick jag upp till Angelina och kollade på hennes nya kattunge (Nu kommer Carolina tappa hakan) den va så himla söt, va så liten! (Men nej, det kommer aldrig komma en katt innanför mina dörrar..) Satt och surra en en stund, sen gjorde Chrille fika till oss, va så gott så =)
Idag va vi på Ica maxi, och guuud va stort det va där. Köpte även en bok till Tindra..
Det va kärlek vid första ögonkast för henne, hon vägra släppa boken, så jag va ju tvungen att köpa den till Prinsessan min! =)  I boken är det flikar som man kan vika upp, och det är ju så himla roligt tycker ju hon.. haha, gull ungen min!
Senare ska vi åka upp till Hussborg och äta gott och lyssna på en trubadur!
Ska fira Brittas födelsedag idag! Så det ska ju bli trevligt! 

I morgon ska lill hjärtat mitt till sin sk. pappa! Hua, stackarn!
Ringde till min handläggare på familjerätten idag och pratade om saker och ting, vissa saker som händer är så underliga! Men men, är man oduglig så är man...


Tjingeling!



image29

Kommentarer
Postat av: alexandra

söt unge :D

2007-08-25 @ 17:54:48
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: anneli

guud så stor hon blivit!!:) så himla söt!! jag har läst det du skrivit och jag hoppas allt går bra för dig och tindra!:) ha det bra!

2007-08-30 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0