Skrämmande...

Det blev en rid tur igår.. så himla kul!
Precis när vi hade sadlat på och skulle bege oss, började det att regna, men som tur va så va det över på 3 minuter =)
Sen begav jag mig mot ön(När jag hade ridit klart, såklart :p), och hälsade på Carolina,
tiden går alltid så fort när vi träffas.. Skrämmande!
Men trevligt har vi iaf! Christer tycker att vi är som gamla kärringar "Kommer du ihåg förr när vi va ung...." Det tycker han är våran standard fras :p haha...

Idag hade jag en städ dag, det hade ju blivit så stökigt här.. Marcus sover ju här så han drar fram och Tindra drar fram.. Så idag for allting bort! Jag äcklas av att ha det stökigt, hua!

Sen så frågade Jonas om jag ville följa med till Stöde och hämta hans Cross, och jag hade väl inget bättre för mig så jag följde med på en liten åk tur...
Va så härligt att se mitt lilla hjärta, även fast hon bara har varit borta sen igår =)

Nää, nu ska jag titta till hjärtat som sussar, sen blir det en cigg och kanske ett telefonsamtal =)
Och klockan 21 är det Las Vegas, ska sitta och dregla lite på ögongodiset "Danny".. hihi..

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Vissa personer är så skrämmande ful

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0