Tindra Tandlös

Jag tror bestämt att det är en tand på väg för min lilla Tindra Tandlös =)
Va ju en tand som va på väg upp när hon va 3½- 4 månader.. men den kom aldrig riktigt.. Men nu kan man känna en liten "spets". Jag som hade gett upp hoppet om att mitt lilla hjärta skulle få tänder :p Så när jag minst anade det och hade helt gett upp hoppet, ja då kommer det ett litet risgryn.. men man ska väl inte ropa hej föräns man är över bäcken.. hihi!

Blidde ingen rid tur igår =( vi skulle ta en kort tur på kvällen.. så vi for, när vi kom halv vägs till stallet vände vi.. då hade det börjat spö regna så himla mycke.. Så då bestämde vi oss för att åka hem till Angelina och se csi. men när jag kommer tillbaka, så är Tindra jätte grinig.. och typiskt så har man inte hennes alvedon med.. så jag sprang upp till Angelina och tog med henne på en liten road trip hem till mig för att hämta alvedon, och gumman sov så gott i bilen, lillhjärtat va så himla trött. Åkte tillbaka till mamma sen och la gumman, så somnade hon efter en stund så då vart det till att gå upp till Angelina och fika varma mackor och se en film.. va så trevligt så!
Vi sköt upp ridningen till i förmiddags, men se där! Det spö regnade då med. Så då åkte jag Tindra och mamma till birsta och kikade runt, va in på Hööks och köpte mig ett par nya rid strumpor.. vet inte vart alla mina andra rid strumpor har tagit vägen. så då fick man investera i ett par nya, och hoppas på att det blir fint väder i morrn så vi kan rida då =)

Nä, nu är lilla Cecilia hungrig så jag ska ta och ringa Jonas och höra om jag  får nån mat från Playa :p
Med den där filuren vet man aldrig... Har varken ork eller lust att laga nån mat idag...

Och appropå inget, det är lite smått trevligt med internet hemma =) Fast man hinner ju inte sitta så mycket, måste ju härja runt med gumman ju =)


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0