Vig som ett kylskåp

Ångest ångest ÅNGEST!!!
Va ut i Lördags.. vart en aning fööör mycket av det goda!
Herregud! När jag vaknade ville jag bara gnaga av mig huvet mitt..
Ville inte veta. ville inte tänka. ville inte se. ville absolut inte vakna. Sååå jävla hemskt!
Men jag hade ju skit kul, tills jag inte kommer ihåg mer!
Aldrig mer!  har sån jävla ångest och äckel känslor! Uscha uscha uscha!!!



Till nånting trevligare!
I morrn fyller hjärtat 1 år! Oj oj, vad stor hon har blivit!
och i morrn måste alla köpa Sundsvalls Tidning, där är mitt hjärta med =)

176148-26176148-25176148-24


Har varit och handlat till tårta och sånnt idag,
och nu ska jag snart iväg å rida med Angelina, ska bli så kul..
fast man lär ju vara lika vig som ett kylskåp.. hon kommer nog få sig ett gott skratt :p haha!

Nää, nu ska jag ta och byta lite kläder och sånnt...

Ses i vimmlet.. eller inte!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0