Julafton

I
Fredags gick jag äntligen till vårdcentralen, pga värken i sidan på ryggen.
Sist jag va på sjukhuset sa ju doktorn att urinvägsinfektionen kunde ha spridit sig till njurarna.
Så jag tog en massa prover och tjaffs på vårdcentralen, för övrigt va läkaren rätt så het.
Jag skulle få en remiss till röntgen och jag skulle även få göra ett ultraljud.

Julafton idag då, som säkert alla vet.
Tindra åkte till Jonas vid 11- tiden. så då for jag till pappa och lämnade lite julklappar,
sen for jag hem och packade bilen med julklapparna jag skulle ha med till mamma.
När jag hade gjort det bar det av till sjukhuset, åkte och hälsade på Carolina som blev inlagd igår.
 Slog in ett litet fint paket med ischoklad till henne, det vart uppskattat!
Precis när jag skulle åka kom det två ambulans män, som skulle köra upp henne till Umeå.
Så nu är lilla (stora) Carolina på väg till umeå på självaste Julafton.
Läkarna misstänker att lilla flicke- barnet tar skada av blödningarna, så dom måste eventuellt förlösa henne.


Vid 15- tiden kom mitt hjärta hem, så då for vi till Nedansjö där vi fortfarande är,
ska evetuellt en sväng till mormor och morfar sen.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0