Min Rosa Soffa!

Jag har kommit på att jag ska inte köpa en ny soffa, jag tycker min rosa soffa är så fin..
haha, eller inte! Nä, men jag ska klä om den så den blir svart =)
Så igår beställde jag tyg till sofforna, så det kommer säkert bli skit fint! Åhh vad jag längtar tills allt är klart hemma hos mig. I veckan skulle väl pappa komma och tapetsera hos mig, i hallen är det bara att börja där har jag rivit bort all tapet, spacklat, målat garderobsdörrarna och målat taket. Duktiga jag :p köket är också tapeterna borta, men där har jag inte spacklat än.. eller det är lite tapet kvar, längst upp där bården satt!
För övrigt, den som har uppfunnit bården borde få ett skott i pannan! Det finns inge fulare än bård!
Fattar inte varför folk har det, speciellt vissa som verkligen inte passar tapeterna..
Jag har sett två skräck exempel på bård.. Hua, det skulle aldrig komma en bård innanför mina dörrar iaf!

Sen så, har jag bestämt mig för att jag ska göra en till tatuering. har velat gjort det skit länge,
men jag har inte vetat vad eller vart! Men nu vet jag! Det ska stå Tindra med den finaste prinsess stilen,
typ på magen alldeles ovanför höftbenet (Eller vad det nu än är för ben :p )
Så det är ett projekt jag har.. Jag har så många projekt på gång, haha vissa har jag to.m glömt!
Så det kan gå, när man har många bollar i luften! =)

Jag har äntligen börjat förstå mig på Facebook någolunda.
Är ju skit kul, har fått kontakt med en massa gamla kompisar i Norge. Gamla klasskompisar och sånnt =)
Jätte roligt! Så jag ska lägga undan lite pengar varje månad, så får det bli en tripp dit till sommaren.
Va ju så länge sen jag va dit, och nu är det ju min tur att åka å hälsa på Trine, för dom två senaste gångerna vi har träffats så är det hon som har kommit till mig. och nu när hon har en liten bebis så är det ju lite svårt att åka över 90 mil. så då blir det enklare för mig att åka dit. men jag tar nog med mig Tindra skulle jag tro =) inte skulle jag kunna vara uta henne.. 



Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0