Sömngångare

Blir en sen uppdatering, har suttit och väntat på att Carolina ska skicka bilder på lilla Savannah!
Så i väntan skriver jag ett meningslöst inlägg.

Jag pratar jätte mycket i sömnen, har väl alltid gjort det.
Och dom som har sovit med mig har klagat så himla mycket.
(speciellt ett visst ex)
Men jag märker det ju inte. men när man sover hos mamma får man höra en del,
jag pratar tydligen väldigt mycket i sömnen. Vissa nätter går jag to.m i sömnen.
Det är hemskt egentligen, för man vet ju inte vad man säger och man kommer ju inte ihåg det.
Men ibland händer det att jag vaknar mitt i en mening, så blir det att man slutför meningen,
sen funderar man på vad man håller på med.
Och det är så många gånger jag har vaknat och saker är annorlunda i lägenheten, te.x saker som är framtagna eller bortagna, skåpdörrar som är öppen.. fast det är inte ofta. Men nu vet jag ju, att det är ju jag som är uppe i sömnen och härjar runt.
Tindra är som mig, hon pratar även i sömnen. ibland gråter hon i sömnen eller skriker.
Sådan mor sådan dotter!


Här kommer bilder på underbara Savannah iaf!
litenSavannah


Tjingeling & God Natt!

Kommentarer
Postat av: Britt

ÅÅÅÅ så liten hon är!!

2008-01-22 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0