Veckan som gått!

hmm, ska vi seee... 1 vecka sen sist! Hua!
JAG VILL HA EN DATOR!!!!!!!!!

Jaja, ska vi se vad som hänt sen sist, i mitt innehållsrika liv =)

Torsdag åkte Tindra till Jonas, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men nåt va det ju iaf..
(uppdat.) Joo joo jo, nu kommer jag ihåg! jag och mamma lallade på sen va vi hos mormor och morfar hela kvällen!

Fredag, kom jonas en timme tidigare med Tindra än vad han skulle, men han hade köpt med sig kina mat, som vi svullade innan han åkte och jobba. Åhh vad gott det va.
Lallade på hemma och sånnt. Sen vart det Idol final, va meningen att jag skulle få besök, men dom svek mig =(
Jag grät i flera timmar.. Nej det gjorde jag inte! Jag och Carolina hade fina konversationer genom hela idol, på sms :p haha... Jag visste inte rikigt vem jag skulle hålla på, men tillslut blidde det Amanda.. och hon förlorade, såklart! Blir aldrig den jag håller på som vinner, men det är väl lika bra det. Brukar ju oftast gå bättre för tvåan av någon underlig anledning.

Lördag kommer jag inte ihåg, joo vi tog en promenad till macken där jag träffade på Lisa!
Det va skit längesen, milt sagt! Konstig att vi inte stött på varandra tidigare, hon bor ju bara nån gata bortanför mig.
Så vi gjorde sällskap (Det där lät töntigt) med varandra en bit, och babblade på!

Söndag kommer jag inte heller ihåg, pappa va iaf pch tapetserade köket mitt! åhh sååå underbart fint det blev =)

Måndag vart det en sväng på stan och en sväng hos farmor, skulle egentligen bara dit en snabbis.
Men det vart några timmar :p satt och kollade på Nobel -tjosan, och farmor va så irriterad på att det bara va gamla stofiler som fick pris. och helt ärligt så vet jag inte vad det är, men jag kan tänka mig att det inte är särsilt positvit!
Och som jag skrattade åt henne!
För övrigt, så gjorde farmor sin sista strålning i torsdags,
har inte sett henne såå lycklig på såå länge! Lovely!

Tisdag, igår med andra ord, hade vi tid på familjerätten. Så jonas kom och hämtade upp mig strax efter 8 nångång. så for vi dit, men eller OCH ska jag väl säga, jag hade inget att klaga på! För första gången fanns det inget att klaga på! Kors i taket! Så vi vart där i ca 10 min bara. Så vi for på Donken och Jonas bjöd på frukost, träffade även på Angelinas karl där =) När vi hade ätit upp så skulle vi på gubbdagiset (Chlas Ohlson) men klockan va bara 9.30 så vi fördrev lite tid tills klockan 10. Sen stormade vi in, eller inte! haha.. handlade lite smått och gott.
På eftermiddagen kom pappa och hans fjälla och tapetserade min hall. blev dock inte klart, för tapeten tog slut!
Men det har jag ordnat idag, så i morgon kommer han och gör resten!

Idag, satt jag hemma och lallade på! Försökte få tag i en bil, för jag och Angelina skulle rida. fick låna pappas vid16- tiden. men det skulle bli så sent, så Angelina snäll som hon är kom och hämtade mig och Tindra =)
Så jag lastade av Tindra hos mamma, sen så bar det iväg! Och fy fan vad kallt det va om tårna och fingrarna, hade ingen större känsel! Ansiktet va förfruset det med ett tag, men sen så vart det plötsligt bra.
Det va tur att vi red barbacka så man fick lite värme på benen och rumpan =)

Sååå, då har ni alla nyfikna fått reda på nästan allt jag gjort senaste veckan =)

Nu blir det en cigg i det underbart varma vädret..

Tjingeling!



http://www.123minsida.se/Pattelunkan 
- gå in och skriv nå trevligt på mammas hemsida =)


Kommentarer
Postat av: Carrolixen

Gubb Dagis ! HAHAHAHAHA , Det ska jag börja säja om sånna där ställen !

2007-12-12 @ 22:42:07
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Carrolixen

Men nu kan du ju iaf :D Bra det blev med bakgrunden =)

2007-12-13 @ 12:31:46
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0