Desperate Housewifes

Har nyss sett Desperate Housewifes, haha jag tycker så synd om Bree.. Hon träffar ju bara mördare:p

Annars då.. Idag har det väl inte hänt så mycket nytt..
Igår tog jag och Tindra en promenad till Pappa & Monica, va där hela kvällen.
Så det va ju trevligt, Tindra sög på en morots stav, och tog man bort den då vart hon en riktigt arg bebis =)
Pappa fick även inviga sin nya digital kamera med bilder på Prinsessan..

Pratade med mamma förut, hon ska ev. också börja på Step In.. Så jag hoppas det, är ju så tråkigt att gå själv.. och Jonas verkar ju aldrig vilja gå.. Känns så onödigt att betala 355kr varje månad, också utnyttjar man det inte.. så jag hoppas hoppas hoppas!

Håller på att kolla runt efter en sittvagn till Tindra, som jag kan köpa.. Fast det blir ju närmare sommaren, när hon har blivit lite större.. Men det är en riktig djungel.. finns så mycke olika modeller och färger och ja allt! Vagnen jag har är ju en kombi vagn, så man kan ju göra om den till sittvagn.. men det känns ju så himla tråkigt att ha samma.. man vill ju förnya lite! Så då säljer man det gamla och köper nytt =)

Har hittat en soffa och fotölj på IKEA (Ikea freaks?) som vi ska köpa så småningom!
Fast jag vill gärna ha den i vitt men Jonas tycker Beige.. fast Beige är väl okej! Men hellst vill jag ha den i vitt! Men det blir ju så himla skitigt, när man har en liten tjej som ska börja kladda omkring snart!
Och en byracka som hoppa upp i soffan i tid och otid....
tjjaaa.. så vi får väl se...


176148-6


Nää, nu ska jag ta och ringa Jonas och höra om han är på väg hem snart!


Tatá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0