Fest Date!

Ohh, i morrn har jag och Carolina en fest date.. Va väääldigt nära att det skulle bli inställt pga att jag inte fick nån barnvakt, och jonas jobba kväll/natt i morrn..
Men han tog visst ledigt, fick jag vet idag.. så då vart jag sååå glad =)
Har fått lite kläder av mamma idag, men en tröja måste jag byta storlek på i morrn.. Hoppas det finns bara.. För den är så fin, och jag vill så gärna ha
på mig den i morrn..

Förövrigt har jag och mamma varit i Birsta idag, både på Ikano och Ikea,
ääven en race sväng på stan!
Medans lillan va med Jonas, för han jobbar kväll i kväll.. så då hade dom en Far och Dotter dag :p

176148-10

Tjaa, det va väl allt för idag ...

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

HAHA gud vilken söt bild , Förstår nåstan att det va den här bilden du berättade om sisst vi pratade :D

2007-03-03 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0