Kallt kallt kallt

Hua, har nyss kommit in.. fyy vad det blåser kallt ute.. Brr..
Ja, vad finns det att berätta.. Jonas klarade sin kock examen iaf, så nu är han kock =)
Helgen va lugn jag, Tindra och Bimbo va hos mamma och Ulf i Lördags, Jonas va i Skövde..
Såg melodi festivalen, usch vad värdelös den va... Haha, och dom där Addis black widov eller va dom hette, haha.. det måste ha varit ett skämt, dom va ju totalt tondöv och kunde inte ta en ton.. det lät ju bara patetiskt.. stackarna! :p
Va en gammal kill kompis som ringde igår, som jag inte har pratat med på eeeevigheter!
Så det va ju riktigt kul.. han bor i Umeå numera, men skulle komma ner i April, så han ville väl att jag skulle med ut då.. så man får väl se hur det blir..
Även att jag och Carolina har bestämt en fest date med varandra, nästa löningshelg =)
Det ska bli kul.. men det lär väl bli livat i holken, här!

Nää, nu ska jag ta och gå ner i tvättstugan!

Toodeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0