Dagen idag...


Var meningen att jag mamma och min lilla tjej skulle på Ikea och införskaffa lite lampor till vårat hem..
Men så vart inte fallet... Gumman är så himla förkyld, och även jag.. men jag överlever...
haha, gumman ser så rolig ut.. en riktig liten snorunge, snoret rinner och hon hostar och har sig..
Precis som när man tänker på hur en snorunge ser ut.. Förut när jag tänkte på barn (Barn hatare som jag var) så va alla ungar så, snorig och hostig och allmänt... jaa.. jobbig.. eller nåt..
Men iaf, så har mamma varit här idag och hållt oss sällskap.. så det har ju varit trevligt..

Har suttit och surfat runt på nätet idag, för att se om jag hittar en fin gåstol till gumman, för dom som känner mig vet ju att jag hellst inte vill ha nåt som man kan åka och köpa på tex. barnens hus.. Min prinsessa ska vara unik.. Som med babygymet =) Även denna gåstol hittade jag i England, så nu måste jag bara få Älskling att gå med på att beställa den =)
Men en sak som jag har köpt som nog miljooner andra har, är en barnmat stol från Ikea.. Det va bara för att Bvc- Tanten rekomenderade den starkt.. Men så småningom, så ska jag köpa en betydligt finare och unikare stol till min Prinsessa...

I morrn blir det att göra stan och gå till frissan.. har ju fått pengar idag.. =)
Så det är alltid trevligt...

Nää, nu ska jag ta och ta hand om min sjuka bebis..

Toodeeloo, för idag!
Gumman i sin Bumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0