Staden...

Har gjort stan idag..
Har köpt en massa kläder, plus en Henri Lloyd halsduk, som matchar min Henri Lloyd tröja =)
Såå fiin, rosa och brun randig..
Har ju även klippt av mig håret, klippte av det rejält, va nog närmare 2 decimeter.. Det vart riktigt fin faktiskt, så nöjd! Skulle även köpa en ny mobiltelefon idag, men den va slut =( lite less vart jag allt.. Men jag har införskaffat mig en ny platttång, en smal en.. Det va en dyr historia, men smakar det så kostar det, som sagt! Så nu jobbar älskling och jag, Tindra och Bimbo är på snabb visit hos mamma och Ulf, ska hämta han klocka åtta på jobbet... Tjaa, det va väl egentligen allt för idag skulle jag tro..

Tatá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0