B-O-R-T-G-J-O-R-D-!

Är hos mamma och ulf idag, så då får man passa på att uppdatera liiite...

Jag är så jäkla förbannad så jag kan spricka!!!
Tindras så kallade pappa, ska ha en rejäl omgång stryk!
Han skulle ha Tindra lördag - söndag.. men så ringer han och säger att det är såååå mycke på jobbet och alla har semester så han MÅSTE verkligen jobba.. jaha, tyckte jag...
Men sen får jag reda på att han har åkt med nån slinka på en liten kärleks resa till Göteborg, Lördag till tisdag!
Det va viktigare det, än att vara med sin dotter! sitt EGET kött och blod!
Men men, hon måste ju vara väldigt speciell eftersom hon är viktigare än Tindra!


Annars så är livet heeeelt underbart!
Nu är det färdigt i lägenheten också, det är bara lite små lull som ska in =)
Men gardiner till köket hittar jag inte, jag har inte en aning om vad jag ska ha för jäkla gardiner där..
har varit och leta som en tok, men heelt resultatlöst!
Värdelöst!

Fick reda på en så tråkig sak i lördags, fick reda på att farmor han cancer =(
Stackars farmor!


Tjingeling!

Here I am,
As perfect as Im ever gonna be
You'll see
Love me for me
Stick around,
Im not the kind of girl you wanna leave,
You´ll see,
Love me for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0