Psykopat & Djävulskap!

haha, jaaa vad säger man?
Det är ju bekräftat nu varför jonas skiter i Tindra, han har ju skaffat sig en pojkvän eller flickvän, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla DET!  Haha! Men jag tackar dig lilla pojken/ flickan, för nu slipper ju jag honom!
Och lilla vän, jag tycker faktiskt synd om dig, en dag kommer du vakna upp och då har psykopatens rätta jag kommit fram.. men nu är ju allt guld och gröna skogar för dig, njut av den tiden!  Tro mig!
(Men det tragiska är, att han väljer pojkansiktet framför sin EGEN dotter! men men, jag ska befria dig från det ansvaret.. eller iofs du har ju redan gjort ditt val)

Varför kunde inte bara jag har lyssnat på alla som försökte varna mig för honom, men man va kär och blind.. 
tills man en dag va fast vid honom, och då dök det riktiga "jag"  fram på honom!
Varför kunde jag inte bara ha lämnat honom förra sommaren som jag skulle, nä det va inte så lätt då man va tjock och skulle snart ha barn... men som jag sa hela hösten & vintern, innan nästa sommar har jag flyttat ifrån honom, och titta våren kom och jag och hjärtat mitt flyttade!
Tack gode gud, att jag kom ifrån det där förhållande med hårda ord och slag!
Jag trodde att de skulle bli jobbigt, men det va det bästa jag någonsin har gjort i hela mitt liv!
När jag va med honom, va han så sjukligt svartsjuk, jag fick inte ens umgås med mina vänner.. jag hade rätt och slätt inga vänner kvar, man levde i en lögn! Man fick ständigt ljuga för sina nära om varför man inte kunde träffa dom! Han styrde mitt liv!  Och alla lögner, alla jävla lögner! Han ljög om allt, han ljög om små saker han ljög om stora saker, han ljög om saker man inte behövde ljuga om! Han gör det även fortfarande! Och när man kommer på honom, så blir han arg på mig! på MIG!!! Precis som att det är jag som har ljugit! Men han är ju en mytoman!
Och det är ju inte bara mig han ljög/ljuger för, det är alla! Precis alla!
Oj oj, det är så mycket mer, jag har hållit honom bakom min rygg och skyddat honom!
När folk har sagt åt mig att lämna honom har jag bara fräst åt dom..
jag fräste åt dom, pga att jag visste att det va så sant!
En sanning som jag inte ville känna till!
Men EN bra sak kom ut ur vårat sk. förhållande, det är mitt hjärta, mitt liv, mitt allt, min Tindra!
Den dagen jag gick ut ur den där dörren, den dagen började jag att leva igen!
Tack!



Tjingeling!


Tindra
Jonas (min plast kusin) & Tindra, på Bröllop! =)

Kommentarer
Postat av: Carro Barro

Näää Gud vad sött kort :)
Tindra bli ju bara finare o finare för varje gång jag ser henne , Har bara lust att äta upp hon.. Jo vad mycket hår hon har fått på så kort tid ! Du och Tindra har det mycket bättre utan idioten !

2007-07-12 @ 17:20:43
Postat av: emma

vilka gifte sig? :)

2007-07-13 @ 16:41:58
Postat av: Anonym

handlar inte allt du skriver bara om svartsjuka? Eftersom du nämner han i alla inlägg..

2007-07-20 @ 21:58:59
Postat av: Maja

såååååååååååå söt dotter du har, hoppas att det är bättre nu med pappan.

2007-09-22 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0