Andra Chansen

Såg på andra chansen igår, alltså melodifestivalen :p
Och jag undrar hur fasiken kunde den där Sonja, eller vad hon hette.. Gå vidare till Globen, jag fattar inte! Och hur i helskotta kunde hon slå ut allas vår Magnus Uggla?? Det kommer bli den sämsta finalomgången någonsin.. det är ju så många ballader.. och värdelösa låtar! Lika bra att skippa finalen! skulle inte förvåna om det är nån sunkig ballad som vinner! Uscha uscha! Nää, jag håller på Andreas Johnsson.. eller Måns!

Ska på Barnens Hus idag, och kolla på en gåstol till gumman! Jag får helt enkelt vika mig! Hade ju hittat en såå fin gåstol i England, och dom kunde skicka den till sverige.. men jag vet inte om jag vill ta chansen.. för när jag skickade efter Babygymet från England, så vart det så mycke krångel så det tog säkert 1½ -2 månader innan jag fick det.. och ska jag vänta så länge med en gåstol, ja då kanske hon har börjat gå, innan jag får stolen.. känns som bortkastade pengar bara.. eftersom det blir ju så dyrt!

Nää, nu ska jag ta och torka håret...

Tjingeling!


Kryp(Kryp byxan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0