Barnens Hus

Va ju som sagt på Barnens Hus i förrgår.. Men hua vilka fula gåstolar dom hade, visst har man en liten pojke så är dom ju säkert fin.. Men dom passar inte en liten tjej.. så Det blir väl till att beställa den från England.. den är såå fin =)
Men, vi köpte en ny bilbarnstol iaf, hon sitter ju som en liten korv i babystolen.. Det vart en sån fin stol, en Britax..
Grå och rosa! oj så fin den va, och dyr.. Även sittvagnen jag vill ha fanns inte inne, men dom skulle nog få in den vecka 20. vet inte när det är, men det blir säkert bra :p haha... Ska ju endå inte ha den förrns fram mot för- sommaren!

Jag och Carolina har ev. en ny Fest Date, denna löningshelg =)
Hoppas bara på att den blir bättre isf :p Carolina vart ju lite dålig sist..

Mamma har varit här hela dagen, först va hon barnvakt i morse, så det vart till att träna.. skönt som attan va det!
Sen har hon varit med mig och Tindra, fram tills för 5 min. sen.. så det har varit trevligt med sällskap...


Nää, nu ska jag nog ta och ringa Carolina, och surra lite med henne..

Tjingeling!

(Fyller 21 år om 35 dagar.. illa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0