Shopping...

Äntligen har jag shoppat till mig själv :D
Va på stan igår och köpte massor av tröjor BARA till mig =) Så kul! Har även varit å shoppat idag, nya fina vita skor!
Jag har även en förkärlek för vita skor har jag kommit på, dom senaste åren har jag bara köpt vita skor nästan, förutom 2 par tror jag att det är.. haha! Men det är ju så fint med vita skor!
Köpte även nya sängkläder på hemtex.. så otroligt fina, dom kommer passa så bra till vårat sovrum!

Vagnen jag tänkte köpa ska jag inte köpa, det va en Emmaljunga Scooter i färgen Jungle Pink..  Kom på att det inte är en vändbar sittdel på den, och nu när lillan är så pass lite vill jag ha henne emot mig.. så Tjingeling, till den vagnen!
MEN! Jag hittade en vagn på Babyproffsen som jag ska köpa, en Teutonia i modellen Fun, tror jag att det va! En så otroligt behändig och lätt vagn, men svängbara fram hjul.. Den va så smidig så jag vart helt paff :p haha!
Så nu ska både pappa och farmor lägge ett "bidrag" till vagnen, för den kostar ju rätt så många tusenlappar..
Men smakar det, så kostar det.. som sagt!  Fast jag vet inte riktigt i vilken färg jag ska ha den, om jag ska ha röd, beige eller svart.. fast svart är jag inte så pigg på, tycker det är så tråkig färg! Så det blir nog röd eller beige!


Nää, nu ska jag ta och göra något annat!


176148-16


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0