Tjoo!

Nu va det länge sen jag skrev här... Haft mycke att göra, eller ja.. Haft annat att göra..
Hmm, ska vi se då..

15/3. Fick hämta ut en ny kamera på El giganten för dom kunde inte laga den förra.. så vi fick ta en likvärdig..
och den här kameran va ju 100 ggr bättre, blir så fina kort.. (Men Pulver Jonas har glömt minnes kortet i Njurunda så tyvärr kan jag inte lägga ut nå bilder.. än!)

16/3. Gumman vart 7 månader! Stora tjejen!
Gjorde nytt hål i läppen, eftersom jag va tvungen att ta ut den förra.. Gjorde lite ondare än första gången, men det är ju förståligt, eftersom det hade ju läkt igen helt..! Idiotiskt, tycker vissa! Men det är min kropp, jag tar risken! (Med tanke på hur mitt ansikte svullnade upp när jag fick inflammation i läppen sist... )
Kvällen tillbringade jag, Tindra och Bimbo hos mamma, Ulf va bortrest så vi sov även där, Britta sov där också.. Trevligt hade vi =)

Igår, va vi i Njurunda och åt..

Idag,  har vi varit hos Farmor och Farfar och ätit god mat =)

Måste även berätta att jag har skaffat Viva Piñata till Xboxen, Gud vad det spelet är roligt!
Fast har man börjat spela, då flyger tiden iväg och plötsligt har det gått flera timmar :p haha...



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0