8 Dagar...

Nu är det 8 dagar kvar tills jag och Tindra blir Östermalm babes :p
Jobbigt bara å bli utan internet på en obestämd tid =( Men hemtelfon kommer jag nog skaffa ganska snabbt, går ju inte att bara ha mobil det blir ju så dyrt, kommer ihåg det innan vi skaffade hemtelefon, man fyllde ju på mobilen jämt och ständigt! Så då mina trogna bloggläsare, kommer det inte bli att man kan uppdatera så ofta!
Fast jag har ju farmor och farfar relativt nära och dom har ju internet och även pappa bor ju inte så fruktansvärt långt bort!

Sov som sagt hos mamma och Ulf i helgen, hade det riktigt trevligt och mysigt..
På söndagen kom Jonas och hämtade Tindra, så jag och mamma åkte på Ikea och kollade runt, har även hittat en soffa jag ska köpa, en hörnsoffa även.. så det blir nog bra.. och i morrn ska jag och Jonas åka och kolla på en stereo till mig, jag ska få en i inflyttningspresent =) Så det tackar jag för.. Vi ska även höra oss för om dagis och sånnt i morrn, ev åka på sk. studiebesök. Gumman ska ju ha det bästa!

Även att Carolina har ju haft Bimbo i 1 eller 2 veckor (haha, vet inte riktigt!)
Men hon har redan förstört han... hahahaha!! Sätter rosetter på huvet hans och han har typ blivit en katt :p
Inte så konstigt när han har kommit till en katt fabrik :p  Och tydligen har han blivit fet.. haha!
Men han har det helt utmärkt där, och det är ju huvudsaken det!
Jag uppskattar verkligen din hjälp Carolina, den är guld värd!


Nää, nu ska jag ta och göra mig klar för sängen, ska lägga mig och se Jag älsakr dig, dig & dig..
Haha, nåt jäkla bigami (eller vad det heter) program :p


Where did we go wrong
Did we grow apart
Or did we just not grow together?
På återseende!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0