Äääntligen!

Idag gick sista flytt lasset mot Östermalm!
Så skönt! Äntligen fri!  Fast iofs så har jag saker kvar i förrådet.. men det går snabbt att ta...

Och jag har en undran till tjejen, (Du vet nog vem du är)
Det va bättre när du inte hade nån bild :p Man kan missta dig för en kille, med den lill muschen!
Haha, att han vill ha dig...

------------------------------------------

Jag och Carolina har en plan :p
Haha, Roffes barnbarn!

Nää, nu ska jag fördriva tiden tills mitt allt, min lilla älskling, min Tindra kommer till mig kl 20!
Är hos mamma, tänkte sova här.. och åka och fixa lite i lägenheten i morrn, packa upp lite kartonger och sånnt =)


Vissa personer gör en så full i skratt bara, man kan undra om dom(h*n) vart tappad i golvet som barn..



Tjingelinkan, mina trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0