Skandal..!

Vilket jäkla skandal katastrofalt eurovision song contest!
Totalt helt jäkla fel låt som vann, den va så värdelös! Hur hur i helskotta kunde The Ark sluta på 18'e plats? Helt ofattbart! Skandal, är det enda jag kan säga...
Jag och Carolina höll på Ukraina iaf :p haha, disco trans gubben i silver! Så jäkla rolig låt, haha!
Men nästa år ska vi bojkotta eurovison, det är inte roligt längre! Det har blivit ett konstigt krig mellan öst - och väst länderna, och grannländer röstar på varandra.. har man många grannländer, ja då vinner man!
För alltså ursäkta, men det fanns inte en bra sak i Serbiens låt, den va totalt värdelös!
Nää, fyy Bubblan :p ( http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1068267,00.html )

------

Även så verkar ju min blogg vara väldigt intressant för många.. haha!
Är jag en sån intressant människa?

-------






Och den lilla serverings- fjollan på Brandstation som påstår att hon känner mig och vet vem jag är..
Snälla du, jag vet inte vem du är och har aldrig hört talas om dig, men jag förstår om du gärna skulle vilja känna mig.. men det gör du inte! Så du kan lägga ner ditt jävla skit snack, det kanske vore bäst det.. för alla parter skull.




Tjingelinkan, mina härliga läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0