We break up a little bit...

Tror att allt är bra nu.. eller ja bra och bra.. det beror ju på hur man ser det..
Allt är klart med lägenheten. Pappa ska köpa en Tv åt mig, så det är ju bra =) Men det blir en silver, för tydligen så säljer dom inte svarta nånstans.. ähh, vad vet jag.. men jag vill ju ha en svart! Fast jag tackar ju självklart inte Nej till en ny tv, så då får den väl vara silver då, om den vill :p haha...
Har hittat en hörnsoffa på ikea med som jag ska köpa, men den måste jag spara pengar till..
Spara är väl inte min starkaste sida, så jag får väl se hur det går med den historien :p

Igår låg jag och Jonas och pratade till typ halv 2 på natten.. Va så skönt å prata och framförallt på en normal nivå!
Så vi får väl se hur länge det håller i sig att vi är vänner... Men ansträger sig båda så går det nog bra!
Det är bättre att skiljas som vänner....
Men min ilska är nog inte helt borta ändå, men det puttar jag åt sidan.. Fick ut ganska mycke för nån dag sen, när jag fick ett mini- skönsbergs utbrott (Vissa vet vad jag menar :p) dammsugaren fick ta smällen (Men jag lyckades laga den) en pall och ett bord! Även mamma och Ulf! haha, fan vad arg jag va!
Men jag behärskade mig så jäkla mycke, från att ha sönder massa grejer...
Hade Jonas varit hemma hade jag slagit ihjäl han, och det värsta är att jag hade verkligen gjort det också!

Nu är jag och gumman hos mamma och Ulf, tänkte vara här tills på Söndag..
Det är så skönt att vara här.. Men samtidigt får man lite smått ångest det är så "bondigt" här. (haha...)
Så lång ifrån stan. Man har ingen koll på saker och ting....
Jag är nog lite av en så kallad stadsnolla!

Jaja....




Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0