When love becomes sacrificing

Åhh, äntligen har allt börjar ordna sig, 15 maj blir jag och Tindra Östermalms brudar :p
fick tag på en så fin lägenhet i ett privatägt trähus, precis som jag vill ha det =)
En 2'a på 63 kvadrat och balkong i söderläge, kan det bli bättre? Ska skriva på kontraktet i morrn..
Ska bli så skönt å slippa allt skit, framförallt dig och dina lögner! Så hoppas jag att du är bättre mot din nästa tjej, eller ja iofs tjejen du har träffat. För det är ju så uppenbart att du har det, ett litet luder från jobbet ditt!
Haha, så jävla patetiskt! Men men, inte deppar jag för det eller!
För jag är värd nån så mycke bättre än dig! Och jag vet att jag kan få det... När jag vill!

Har förövrigt sovit hos mamma och Ulf några dagar, jag och Tindra så klart! Har varit så jäkla skönt!
Och igår, kom Carro, Rizzto, micke, igge & Britta hit.. Vi hade det faktiskt väldigt trevligt =)
Jag och Carro har bestämt att när hon har fått sin operation och mår bättre och allting har lagt sig runt mig, så ska vi ut och ta oss en krog sväng =) Ska bli så kul den dagen det blir, slippa och känna sig låst, jag kan gå ut och vara mig.. Mig och ingen annan, inget skal, ingen jävla fasad man behöver sätta på sig! utan det är BARA JAG! =)

Ikväll ska jag och gumman hem och sova, vill egentligen inte! Men jag ska ju träffa hyresvärden i morrn bitti..
Jag får så ont i magen av bara tanken på att åka hem, åka hem till... ingenting!
Åka hem och gå på helspänn om han kommer hem, vill inte se han! Klarar inte av det, inte efter allt han har gjort!
Jag har så mycke ilska inom mig, så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Och mest förbannad det är jag över hur han har behandlat Tindra, eller iofs så har han inte behandlat henne på något sätt! För han har aldrig funnit där för henne, hon känner inte honom och han känner inte henne..
Nää, men jag tänker inte sitta här och kasta en massa skit, eller ja skit och skit det är ju bara sanningen...
men det angår väl ingen!



--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
i slutänden vinner jag, ALLTID! Kom ihåg det...



(Hade jag varit ludret, då hade jag legat väldigt lågt iaf.. haha!)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0