90 graders lutning!

Jag hade faktiskt jätte trevligt igår, trots att party humöret låg på 0.
Men dom flesta där va så trevlig och lättsam, så det höjde ju humöret!
Synd bara att jag glömde kameran hemma, men det va ju andra som knäppte kort då,
så jag får se till att jag får dom =)
Anneli hade varit så duktig och snäll, så hon hade sytt kanin öron och svans till oss,
det tackar jag för =)
Mina skor ser ut som om dom har varit med i krig, dom är så jäkla lerig och fula!
Mina fiiina skor =( men med lite vatten går det nog bort!
Jag och Angelina skulle ta en genväg, en lerig jävla stig med 90 graders lutning!
Tur att man hade klackar så man kunde "borra" ner dom i marken, så man kom upp :p haha...
Sen när vi väl kom upp, så snubbla jag på nånting (Det va kol svart där vi va) så jag for i backen med knäna först, vart hål i strumpbyxorna och fick 2 sår på mitt ena knä... Stackar mig! :p

Nu har jag en liten sjukling här hemma, Tindra hade fått magsjuka igår kväll.
Så hon har kräkts hela natten och morgonen. Haha, hon hade även kräkts ner Jonas säng!!!
Får se sen om hon är bättre när hon vaknar.
Hon har ju inte kräkts sen hon kom hem iaf. Lill hjärtat, hon är alldeles blek, men humöret är det inget fel på
hon är lika glad och sprallig endå =)

Hmm, jaa.. jag kommer inte på nåt mer just nu!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0