Äntligen!

Äntligen kan jag slänga in en uppdatering.
Har iaf kommit på att jag är Blogg beroende.. haha! Så jag vill verkligen verkligen ha en dator,
men jag har ett projekt på gång där.. :p Men jag är fortfarande öppen för förslag, om det är nån som har en bärbar dator till mig.

I Lördags vart det partaj =)
Va egentligen inte meningen.. men sen så ombestämde jag mig.
Sen skulle det inte bli nån fest.. och det va hit och dit hela tiden.
Men vid 21 tiden kom Angelina till mig, och vi satt och surra och drack, hade jätte trevligt!
Sen for vi på nån fest i Allsta, men typ alla hade åkt när vi kom, men vi blev väl inte så långvarig där,
stog mest ute och rökte och surrade :p haha...
Angelina fick även veta min lilla hemlis om "Peter" :p haha!

Och du som skrev kommentaren om att jag borde passa mig för vad jag skriver om Jonas,
för det första lilla du, allt är sanning.
För det andra, han skulle aldrig i världen ens tänka på att begära hela vårdnaden. för det skulle inte han klara av. Och inte ha tid med, för den delen!
Dessutom så skulle nog inte hans Jätte tycka om det, eftersom Det har sagt att Tindra är ett problem.
(För det har ju Jonas varit så kvick på att berätta!)
Och om du är så feg att du inte ens kan stå för vem du är, så behöver du inte ens kommentera mitt liv!
För jag kan ju tänka mig att du är nån smart kompis till nån av dom där!

Hmm, jaa... På onsdag ska vi köpa vagnen iaf, det blir i färgen Camo Pink, Jungle Pink hade dom inte på 08'orna.
Så det va lite synd, men Camo Pink va skit läcker den! Soft Pink är det så många som har. Så det är inte kul.

Nää, nu ska jag se vem som skickade ett mess till mig =)

Tjjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0