Camo Pink

Idag har jag namnsdag, Grattis till mig själv!
Jag hade glömt bort det jag, men då skickade Chrille ett Grattis sms till mig i morse =) Tack å tack!
Även att jag blev ju bjuden på namnsdags lunch av Jonas..
Iaf, har varit å gjort lite Birsta idag, eller ja Barnens Hus och Boom iaf =)
Har köpt vagnen idag iaf =) Ååh den är såå fin! Men jag är ju van med mina svängbara framhjul,
så på den korta biten från Barnens Hus till Boom, fick jag ont i armarna pga att man måste trycka och lyfta och bla bla bla, när man svänger :p
Och jag måste bara tillägga, jag ser verkligen Jonas som min Gud!
Eller inte.. haha!

En bild på vagnen iaf..

image64



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: åsa

grattis på namnsdagen

2007-11-22 @ 15:36:14
URL: http://pantouffe.webblogg.se
Postat av: Carrolixen

GRATTIIIIIIISSS !

2007-11-22 @ 19:25:57
URL: http://carrolixeen.blogg.se
Postat av: Pelle

Grattis i efterskott, snygging ;)

2007-11-23 @ 09:36:09
Postat av: Linnéa

Otroligt fin vagn!

2007-11-23 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0