Dator???

Det slog mig en tanke igår kväll, så jag va tvungen att ringa Carolina.
Vi satt hemma en lördag kväll med varsin familj, medans våra föräldrar va på en finlands båt,
och häjade runt.. Hallå?!?! Hade nån sagt det till oss för något år sen, hade vi nog gap skrattat människan rakt i ansiktet! Det är ju vi som brukar åka finlands färjor, inte den äldre generationen! :p  haha..

Mer helvetes snö har det kommit idag, och argast för det är nog jag.
jag har verkligen ingen vinter vagn, när det är blötsnö, så blir det ett packat lager i fram hjulen, och då slutar dom rulla.. så då måste man vara stark :p haha...

fortfarande ingen som har en dator till mig???



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0