Den totala lyckan!

Såå, då är nästan ännu en dag över...

Igår kväll plingade det på dörren, så jag kollade i kikhålet vem det kunde vara..
stog två helt svartklädda figurer, aldrig att jag öppnar tänkte jag, tusen tankar snurrade i mitt huvud om vad det kunde vara för människor.. Men sen såg jag att dom va så kort,
så korta människor kan inte göra mig nåt tyckte jag och öppnade dörren.
Där står det två livslevande häxor i 10- års åldern.. Bus eller Godis, frågade dom.
Min första tanke när dom började säga bus va att, Neeeej nu kommer dom kasta ägg på min dörr, eller mina fönster! Jag orkar vekligen inte städa bort det! Jag försvann nog i mina hemska tankar en stund, så dom stog och stirrade på mig, måste ha trott att jag va helt puckad.. Nä tyvärr jag har inte, blev mitt svar! Dom fnissade och började röra sig uppåt mot andra våningen.. Vad fnissar dom åt? sa jag nåt fel? Dom är väl här för att tigga godis! 
Och jag har inget godis...! Har aldrig godis hemma.. (Eller nu såhär efteråt, kom jag på att jag har en halv äten marabou chokladkaka liggandes någonstans :p )
Sånnt där tjaffs har jag aldrig behövt hållt på med, har varit skonad från sånnt.. och när man bodde hemma, så va det ju mamma som fick öppna åt dom små liven...  Ähh, sen släppte jag tankarna..

Va på Ica maxi idag, (ovanligt) skulle köpa en ny Dusch creme, det gick faktiskt skit fort idag.. annars brukar jag lukta på alla, innan jag bestämmer mig, men idag va det bara 2- 3 stycken.
Men iaf, Tindra ska alltid lukta hon med.
Och ibland är jag så inne i mitt, så jag tänker inte på att hon vill lukta. så man undrar ju vad som felar henne, när hon gör konstiga ljud och ibland skriker för det tar för lång tid innan jag fattar.
Så tittar man på henne, så sträcker hon fram näsan.. och då, slår det ju en! Hon ska ju också lukta!
Haha, Go hjärtat! Hon älskar att lukta på sin dusch creme, "Pigga Päron" den luktar godis =)

Iaf, jag kan verkligen inte gå in i en affär utan att köpa nåt.. Så fort jag kommer innanför dörrarna så kryper det i kroppen och jag känner suget efter att köpa nåt.. spelar ingen roll vad, bara jag får handla!
Och om jag nu mot förmodan inte köper nåt, så känner jag mig liksom... inte hel!
Det blir en tomhets känsla i kroppen!
Helt sinnes sjukt!
Men den totala lyckan är ju ändå när man köper kläder, finns nog inget som kan göra mig så lycklig,
och på så bra humör!

Jaja, nää nu bllir det en cigarett skulle jag tro..


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Carrolixen

haha stackars häxorna :D

2007-11-01 @ 22:29:39
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0