Svett pöl!

Ohh, idag har man kunnat levt ett relativt normalt liv!
Men inatt sov jag inte bra, vaknade 1 gång i timmen, även när klockan precis slog hel.. knas!
Men ack va jag har haft frossa i natt, men dock har jag svettats som en, ja jag vet inte vad, va ju en pöl i min säng, fick byta sida på täcket lite då och då.. haha! Päckel päckel!
Lill hjärtat är väl i stort sett frisk nu också, men hon äter inte speciellt mycket än..
Men hon får ju i sig välling och vatten iaf, huvudsaken det att hon får i sig mycket vätska så hon inte blir uttorkad.
Har to.m dammsugat och diskat idag, inte illa! Och vädrat ut alla bakterier!
Även att nu mot eftermiddagen, har jag kunnat röka igen :p haha..
Kunde inte röka igår, och inte förut idag.. Och då mina vänner (Och inte vänner),
Då är lilla Cecilia sjuk, när hon inte ens kan röka.. illa! :p

Jag har aldrig varit med om en människa som skäms så  mycket för sin pojkflickvän, sambo eller ja numera fäst(man)mö.. Det är så lustigt att se! Nu när han vet att jag vet om ringen, kan han ju inte ta av sig den, för då bli det ju ännu mer tydligt.. men ist, gör han allt för att dölja handen.. Du är lustig du, och appropå lustig! Han har ju sagt rakt ut att han tycker att sin lilla Det ser lustig ut.. hahaha... mycket att hänga i granen... eller inte!
Jag skulle iaf vilja vara stolt över att visa upp min respektive, inte tycka att han ser lustig ut och skämmas!
Men som sagt, det är ju jag! =)
Hoppas ni gör varandra lycklig iaf.. Haha..!

Pratade med Carolina förut idag, hon va med i en verklighets skräckfilm idag,
hos tandläkaren.. Stackarn!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0