Tissel & Tassel

Ohh la la! Nu har jag ett par helt sprillans nya jeans på mig =)
Ett par mörkblåa tighta blidde det, så fina så..
Äran att följa med mig fick ingen mindre än.... Tindra!
Hon är nog den enda som inte har klagat på mig och min sävliga shopping! haha..
Så jag tittade ut lite jeans som jag skulle prova, sen haffade jag Ulf. Så han fick passa Tindra medans jag spenderade min tid i provhytten =)

Ikväll ska vi till Helene å äta.. Skulle egentligen va en överraskings fest för Katrin som fyller 40 år.
Hela släkten i stort sett har fixat och ordnat, och tisslat och tasslat!
Men  igår fick vi reda på att hennes sambo hade visst en annan överraskning till henne, en resa till Bahamas.
Så vad väljer man? En fest med släkten, eller åka till Bahamas?
Valet hade varit så enkelt för mig iaf :p

I morgon blir det Halloween party =)
Ska bli så himla kul!



På återseende...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0