En frivillig själ?

I morgon ska jag hämta tapeterna som jag har beställt på Ejes.
Sen måste jag bara försöka sparka igång pappa, han ska ju tapetsera här.
Men han jobbar ju nere i Stockholm på veckorna, och är bara hemma på helgerna. Men det löser sig.
Det kanske finns nån annan vänlig själ som ställer upp frivilligt, och tapetsera iaf ett av rummen (Och även riva tapeten som sitter nu)? =)

Funderar på om jag ska fylla på telefon, har bara 1,92 kr. Men jag vet inte riktig om jag vågar.
För Tindra har ju blivit så skicklig på att öppna den, hon gör det som om hon aldrig har gjort något annat :p
hon slår en massa siffror och sen ringer hon.. Men rätt så ofta, kommer hon in på telefon boken och ringer!
Hua, när hon hör comviq tanten prata ger hon tlf till mig, men sen då? Om jag fyller på telefon och hon ringer nån i telefonboken.. har ju alla möjliga nummer och människor där, folk som man knappt eller inte alls pratar med nu förtiden, sk korta förbindelser, nummer man har sparat enbart för att veta när personer ringer som man inte vill prata med... ja, som sagt alla möjliga! 
Eller så får jag helt enkelt lära mig att lägga telefon nånstans där inte Tindra når den.
Men hon tycker ju att det är så kul =)


Ohhh, juuust ja!
Carolina va på Ultraljud igår, och fick reda på könet på bebben!
Ohh, jag vart såå glad när jag fick reda på va det va, men jag fick inte skriva det.
För hon tyckte väl inte att alla behöver få reda på det.. så det får hon själv berätta eller skriva i sin blogg..


Nää, nu ska jag kolla klart på "Våra bästa år" haha, skit serie...


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0