Ett liv i Rosa!

Wiiieee, nu har jag fått min kamera, den är så rosa och fin =)



Vad har hänt annars då? Hmm... jag kommer inte ihåg just nu.
Men saker händer det heeela tiden =)
Va på Ejes och hämtade en tapet bok idag, så nu sitter man och lus kollar i den efter tapeter till hallen och köket..
Kommer bli så fint så, när jag väl hittar nån jag vill ha...
Hmm, skit snön försvann dagen efter den kom, och gladast för det va jag :D
Sen så... Jooo, jag har fått hem Måns Zelmerlöw's nya låt, Brother oh Brother...
Mmmmmm, örongodis... Deluxe :p haha....


Tog gumman på bar gärning, när hon stökar till :p
176148-36176148-35
176148-39176148-38176148-37


Ähh, kommer inte på nåt mer.. får skriva mer imorrn, eller en annan dag!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Sött med rosa kamera1

2007-10-17 @ 19:43:23
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Carrolixen

Wiiie , Lill Trollet har börjat stöka till på rikigt :D Haha , Kul med nya bilder :D Visste att du skulle få kameran före jul :D

2007-10-17 @ 19:48:51
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0