it's too late to apologize..

Jag måste verkligen sluta svära! Det är en sån ful ovana. Ibland kommer jag på mig själv, så då svär jag inte på ett tag! Men sen så... det är inte bra! Tänk om Tindra en dag bara skriker rätt ut, HELVETE!
Vad gör jag då? Då är skadan redan skedd... jag måste verkligen försöka sluta..
jag gjorde det ett tag, och ist för alla svordomar sa jag "Fy Bubblan!" men det räckte inte till slut..
och ja jag vet, fina flickor svär inte.. men det finns vissa undantag :p

I dag va jag, Tindra och mamma uppe på Norra, va och fikade där.
Vi va på Café Gullgården, så mysigt och fint där. Jätte gott fika även!
Det va en tant som satt vid bordet bakom oss, och så fort hennes sällskap sa något, så började hon alla meningar med "Jo du, ja du..." Vart ganska komiskt i längden..
På väg ner mot stan såg vi Helene i sin lilla gröna fara.. haha! Så vi for efter henne, surrade med henne ett tag
sen följde vi med henne hem, och åt och surrade. Sen skjutsade mamma hem mig och Tindra, för då hade klockan blivit 19 och läggdags för lillan! =)

Till veckan ska jag ta mig en trevlig shopping runda på stan. Måste köpa nya kläder speciellt jeans, alla mina jeans har blivit förstora.. Inte så kul.. eller jo på ett sätt är det ju kul,
det visar ju sig att jag har gått ned mycket i vikt.. =)
Så då blir de iaf en häärlig shopping runda! Får se vem som får äran att följa med mig.
ALLA hatar att gå på stan med mig.. det sägs att jag är sävlig, och det tar så lång tid innan jag hittar något.
Haha, vad vet jag...

Nää, nu är jag så röksugen så jag håller på att spricka..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixen

Men du stryka mig ifrån listan , du kom ihåg sisst va den sissta gåmngen sa jag ju :D Haha

2007-10-29 @ 09:02:49
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: CissanPissan

Neeeeeeeeeej! =(

2007-10-29 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0