Mamma...

i Fredags tittade Tindra på mig, och sa "mamma". Hon har ju sagt mamma förut men då har det varit att hon har bara sagt det. Men nu sa hon det, och hon menade det till mig. Det va som en riktig uppenbarelse =)
Va så underbart, åhh mitt lilla hjärta!
Hon är så duktig och intelligent, man verkligen ser hur hon utvecklas dag efter dag!

igår fyllde Niklas år, så då vart det kalas :p Hade så himla kul, sen bar det iväg ner på O'learys och en kort visit på Irish, men där va det ju packat med folk.. men det vart nån drink där sen vart det tillbaka till O'learys. Träffade en massa folk, minglade och spelade Black Jack :p Haha, jag spelade bort en hel hundring. Man ska ju sluta när man ligger på topp, sägs det. Men så va inte fallet igår, det gick så himla bra för mig ett tag.. sen så gick det inte så bra längre :p haha... smällar man får ta! =)

Nää, nu ska jag ta och göra mig klar, ska på Ica och handla lite =)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0