Ny telefon

Ohh, jag har fått en ny telefon av mamma idag.. fast den suger :p haha!
Den är jätte fin, den är rooosa =) Har tjatat om att jag ville ha den, men sen kom jag på att kameran är värdelös på den. Så jag hittade en annan jag ville ha, fast jag sa det tydligen försent =( För då hade mamma redan hunnit och köpa den rosa!
Men jag har lite separations ångest från min Samsung, den har ju hängt med ett tag, har så mycke bilder, inspelningar och musik på den... men jag kommer ju behålla den, och vid tillfälle får jag föra över bilderna, fast det är ju nästan 400 bilder så det är ju en del.. och det kommer ta sin lilla tid!
Men iaf, tlf jag fick är ju flaschig, och jätte fin! Fast jag hade ju gärna velat ha den andra...
men men.. Tack mamma! =)

176148-32Den fick jag!


176148-33Den ville jag ha =)


Jaja..
Tjingeling iaf..
.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag har en sån Sony Ericsson och kameran är inte så bra på den heller så du har nog inte gått miste om nåt :)

2007-10-02 @ 07:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0