Ränderna försvinner aldrig...

Som sagt, ränderna går aldrig ur en Zebra...
När schizofren- J ringer till mig, sitter han oftast inne i badrummet och pratar, (Han tror inte att det hörs ut)  när han är hemma då. Det gör han när pojkflickvännen är hemma. Likadant gjorde han när vi bodde tillsammans, då gick han alltid in och satt sig på toa och ringde, när det va samtal inte jag skulle höra då. Sen så raderade han samtalet så att det inte syntes nåt.
Sen så går det bra att ringa mig, och va skit trevlig när inte pojkflickvännen är i närheten, då ringer han och tom pratar.
Men om det är nå särskilt, så jag ringer honom och pojkflickvännen råkar va i närheten då gapar han och skriker och undrar vad fan jag vill och det ska låta som att.. ja inte vet jag! Men bråkar gör han iaf... Haha, pateiskt!
Men man ser ju samma mönster.. Och helt plötsligt så har han börjat ringa dagligen och är så fruktansvärt trevlig..
Falskare schizofrenare människa får man nog leta efter..


I morgon blir det utgång med Angelina, ska bli så kul!
Får se om vi hinner med en rid tur innan, skulle va så trevligt =) 

Nää, nu blir det till att skura golvet i köket, Tindra åt glass idag.. själv!
Men hon va ganska mätt så hon lekte med glassen ist :p haha.. Banan glass, så nu är mitt köks golv gult!
Har även suttit och kollat i den förbaskade tapet boken idag, och jag kanske kanske har bestämt mig för vilka tapeter jag ska ha i hallen och i köket... men jag ska ju inte lämna tillbaka boken förrns i morrn,
så jag hinner nog ändra mig några gånger till iaf...

176148-40
Haha, måste bara lägga ut en bild på min lilla "Hitler Jugendt" i duschen :p


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0