Uppäten!

Jag är uppäten! Av knott!
Jag trodde dom va död vid den här tiden, det kan jag lova att dom inte är!
I Söndags när vi va i stallet, så kryllade det av dom, dom va överallt! Och nu, flera dagar senare har dom jäkla betten börjat visa sig i form av mini myggbett, och det kliar! Det kliar på händerna, på handlederna, i hårbotten, i nacken och värst av allt i ansiktet.. ser ju ut som mitt ansikte är proppat av vedervärdiga finnar! Men det är bett, idiotiska jävla bett! Och som det klias! Jag kan inte klia tillbaka, iaf inte i ansiktet, för då blir det små sår! Vem vill ha små sår i ansiktet? inte jag iaf, kan jag lova! Hua hua, jag blir tokig! HUr får jag bort dom jäkla små "bölderna"???

Som sagt va vi ju på familjerätten i Måndags, och kors i taket! Han kom!
Det gick väl relativt bra, man får kompromissa lite!
Så när vi va klar där, så lägger Jonas den dummaste kommentaren jag har hört:
-Jag satt och tänkte på en sak hela tiden när vi var där inne,Tänk att dom VET att vi har haft sex, och dom sitter nog och funderar på hur vi hade det och vad vi gjorde.
För vi hade det ju trevligt!
Till svar fick han, -insemination, kallas det!
End of discussion!

I dag har jag tillbringat dagen med Carolina, tänkte att hon skulle få komma ut och se andra sidan av bron och inte bara sitta och bli tjock :p haha! Så jag tog med henne på Ejes och tittade på tapeter till köket.
Och jag hittade en tapet som jag fastanade för direkt! så jag skrev upp vad tapeten hette och vad den som jag ska ha i hallen hette. for hem och väntade på att hyresvärden skulle komma hem, sen när han kom gick jag ner med lappen, han kom upp till mig och mätte hur mycke det ska vara, sen for han! Han hämtade taperna =)
Fast inte den till köket, det va beställnings vara, så den kommer på måndag eller tisdag!
Åhh, vad det kommer bli fint här!
Sen for vi på Ica maxi, och storhandlade barnmatsburkar, vart väl ca. 24 stycken!
så lillan behöver inte svälta :p haha...
Efter det bar det av mot ön.. där vart jag kvar till 22- tiden!
Det har varit en så trevlig dag så =)

Nu blir det sängen, har en trevlig städ dag framför mig imorrn!
Mitt lilla hjärta är ju hos Jonas! Och som jag saknar henne, hela tiden!

Tjingeling & God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0