Blixt från klar himmel

Jag har ÄNTLIGEN hittat en soffa som jag verkligen vill HA!!! Ohh, lovely!
Har letat och letat och letat... Och nu som en blixt från klar himmel, uppenbarade den sig =)
Och det är ingen jäkla Ikea soffa! =)
Vill och måste ha iväg soffan jag har nu, eller sofforna rättare sagt. Har en trea och en tvåa, som är lika gammal som mig, mamma & pappa köpte dom till fin rummet när jag föddes och dom köpte hus! Då va dom tydligen skit dyr och skit fina.. men nu? Usch och fy, passar verkligen inte in hos mig, dom är ROSA! och en aning blekta om man säger så.. haha! Så nu får man spara pengar, eller så lyfter man på luren och ringer farmor.
Och dom som känner mig vet att jag absolut INTE kan spara, så det blir alternativ två :p
10 000 kr är väl inte så mycke begärt? Farmor har ju sagt att hon ger hellre saker och sånnt nu när hon lever än att man ska få ärva.. dåså!
Åhh, det kommer bli sååå fint här =) Har även bestämt mig för att tapetsera om i hallen och köket nu framöver, så man kan fixa till där med. känns så onödigt att köpa grejer till hallen och hålla på å skruva upp saker, om det ändå ska ner igen, så då väntar jag!

176148-31
Min blivande pärla :p
Har fått lagt ner tankarna om en vit soffa =( Kommer aldrig kunna hålla den ren när man har en knodd som springer runt och kladdar :p haha...

Nää, nu ska jag se klart på filmen på tv.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0