Den är MIN!

Vem gick hem lyckligast ifrån stan igår?
De va jaaaaag, med min stora kärlek: Jackan! =)
Även att den hängde längst bak bland en massa långa kappor, så förmodligen va det nån som hade gömt den :p
Men den jackan skulle bara bli min, och så vart det!
Så har det alltid varit, jag får alltid det jag vill ha i slutänden... Vad det än gäller!

Idag har vi varit och handlat på Ica Maxi, en massa mat och sånnt...
Vart även en sväng på Hööks, investerade i ett par nya rid vantar. Åhh, dom är så skön!
Sen for vi till mormor och morfar. Dom håller ju på å gräver i typ hela deras gata, så vi fick parkera en bit bort!
Så kommer deras sur gubbe granne ut, och börjar käfta om att vi inte kunde stå där.. bla bla bla!
Och du jävlar vad det blixtrade till för mig, den där jävla gubben fick höra ett och ett annat av mig! Hah! Mig käftar man inte med! Haha, gud vad vi hade kul åt det där sen, han hade även varit på Katrin.. Så när jag stog och gapa på gubben, så trodde hon att det va mamma, men när morfar och Katrin såg att det va jag, gud vad dom skrattade!
haha, mamma vart mest chockad när han kom och gapade så medans hon flytta bilen så tog jag över bråket... haha, gamla sur gubbe!

Hmm... Måste bara tillägga att jag verkligen ÄLSKAR min jacka! Åhh... Lovely!

Men orka, hörru du!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Grimman

Visst känner man sig nöjd när man har fått köpt något nytt "GRATTIS TILL DIN NYA JACKA" :-)

2007-09-22 @ 15:55:19
Postat av: Cissan

Ohh ja, verkligen! Taack =)

2007-09-24 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0