Min stora kärlek!

Va på stan igår, där såg jag min stora kärlek! Vart totalt upp över örona förälskad!
Det är den finaste höst jackan jag sett på läääänge, provade den och den satt som gjord för min kropp..
Åhh, vad jag vill ha den, finns den kvar den 25'e ska jag få den av Ulf.. hoppas hoppas hoppas! För det fanns bara en jacka! Åhh, vad jag håller tummarna! Får inte jag den där Jackan kommer mitt hjärta bli krossat jag kommer ha kärleks sorg! Töntigt jag vet, men sån är jag när jag hittar nåt jag verkligen vill ha =)

idag va jag och gumman ute och strosade runt, så tänkte jag att jag kunde gå upp till farmor och höra om hon ville följa med på ica och handla lite (Baktanke där, ja!) Men hon orkade inte.. Så jag fick hennes kort och handla med :p hihi.. Synd bara att jag inte kunde handla så mycke, det måste ju bäras hem också.. haha!
Så det va ju snällt av henne att låta mig låna det..

ikväll börjar Desperate Housewifes igen, som jag har längtat! Åhh, det ska bli såå kul! Så mellan 21.00- 21.55 är jag oanträffbar! hihi...

Fick även höra lite skvaller av Carolina idag, om en fruktansvärt desperat schizofren människa :p
haha!!!


Nää, nu blir det... hmm.. ja, en cigg kanske?


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0