Moget..!

Moget hörru du, Jonas! Att du går in på min blogg och tar bort det jag har skrivit!
Är du rädd att Pojkflickvännen din ska veta att vi träffas, utöver dom gångerna du hämtar och lämnar Tindra???
Haha, patetiskt! Och det är ju inte första gången du har tagit bort det jag har skrivit, jag har bara inte märkt det förut!
Jaja, stackars lilla människa, du måste vara så jäkla osäker på dig själv...
--- --- --- --- --- ---

Igår va jag och Angelina och red, och gud va trevligt! Nu kan man ta små korta galopp sträckor med, 
Nero har haft fel på ena benet ett tag, så då va det bara skritt turer som gällde.. men nu blåser vi iväg :p hihi.. 

Mamma och Ulf tog med sig Tindra ut i skogen och plocka svamp idag. Skönt för lill gumman att komma ut i skogen och mysa med mommo och "moffa ulf" =)
Så nu sitter jag och surrar skit med Carolina i telefon, alltid lika trevligt! 
Har nyss diskat och städat undan här hos mamma (?!) Dom ville att jag skulle göra det, så då gjorde man ju det.
MEN så klart har jag ju en baktanke.. annars skulle jag inte göra det :p haha... 

Nää, nu blir det en ciggarett! 
Hur lågt kan en människa sjunka?


Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0