Schizofreni och Tutningar

Trött trött trött!! Jag somnar snart, jag har hållit igång sen 7 i morse... Är totalt slut i kroppen =/ illa..
Va på Bvc idag, Tindra vaccinerades och som vanligt gick det hur bra som hellst, hjärta och lungor lät bra dom med =) Hon är frisk som en nötkärna(?) Hon väger även precis 10 kg lilla sockerklumpen min!
Sen tog vi oss en promenad till stan, när vi kom till volvo ungefär, dyker schizofren- Jonas upp från ingenstans bakom oss! Och OJ vad trevlig man kan vara då! Det går bra att vara trevlig när du är själv?? Jaja...

Sen gick vi till farmor och åt lunch, följde med henne på affären, alltid lika trevligt!
Hon verkligen vill handla saker till oss :p
Sen så strosade jag och gumman vidare och hemmåt! Det är så roligt när man är ute och går och folk tutar, Tindra tycker det är sååå himla roligt, och det är ju ett par gånger per promenad!
Vi kan ju inte rå för att vi är snyggast!


Nää, nu blir det en cigarett sen Idol =)

Du vet tydligen inte vem du jävlas med, lilla vän!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Frida

Har "pojk-flickan" kort mörkt hår? Och ser kanske lite ut som en tjock kanin ?

2007-09-07 @ 22:00:37
URL: http://fridelixen.webblogg.se
Postat av: Cissan

Haha, jaaaa!!

2007-09-08 @ 14:44:02
Postat av: frida

Då såg jag dom på birsta city igår :S iiiiuuu

2007-09-08 @ 16:15:12
URL: http://fridelixen.webblogg.se
Postat av: Cissan

Haha, jag vet! Inte en vacker syn :p

2007-09-08 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0