Sluta aldrig förvånas

Man ska aldrig sluta förvånas över psykopaten!
Hua!! Usch och fy! Att en människa kan vara så jävla falsk!

Va och red med Angelina i förrgår, ååå det va så kul! Haha, också tog vi en galopp men jag visste inte vart vi skulle, men Angelina sa det att dom springer väl dit dom vill, jaja tänkte jag och siktade in mig på att det skulle gå relativt rakt fram hela vägen, ack så fel jag hade! Efter halva vägen så gör Nero världens tvär sväng och jag va ju absolut inte beredd, så ur mig kommer det en blandigt av skrik och skratt.. haha! Gud vad vi hade roligt åt det efteråt :p

Ska eventuellt rida i morgon med, då blir det en lång tur till Hemgraven =)

jaja, näää... nu ska jag ta och städa klart här innan mitt hjärta kommer hem! Ohh, vad jag längtar!




Din lilla saga kommer sluta som en mardröm, tro mig!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Frida

Var du ute och promenerade förut idag ?

2007-09-13 @ 21:22:46
URL: http://fridelixen.webblogg.se
Postat av: Cissan

Haha, jag vet inte :p vart och när va det då?

2007-09-15 @ 14:29:14
Postat av: Frida

Du gick mot stan. Du hade iaf en vit väst på dig. Men jag vet inte om det var du.. Tindra var inte med.

2007-09-15 @ 16:51:36
URL: http://fridelixen.webblogg.se
Postat av: Cissan

Hmm, okej... ja du, jag kommer faktiskt inte ihåg. Det kan ha varit jag, jag har ju en vit väst iaf .. :p

2007-09-15 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0