Aftonbladet

Nu sitter jag hemma på vardagsrumsgolvet med en sprillans dator! hihi!
Jag som har varit så orolig (Med tanke på min sk. tur) att det inte ska finnas nåt internet längre att snål surfa på.
Men min (haha, MIN) kära dator är ju så brilliant, så den hittade internet på engång =)
Ååååh, så glad jag är!
Och ännu lyckligare blir man ju av detta fantastiska väder! Det är så otroligt härligt!
Såg även en humla i förrgår, mindre kul kanske. Men så länge det blir sommar, så är jag lycklig!

Äääven att jag har hittat mig ett nytt ögongodis, denna kille kan jag ju se "live" när som hellst (nästan)!
Han är så gudomligt het, men det enda jag vet om honom är vart han jobbar!
Så han går under namnen "Kiosk- killen" och "Kioskis"! haha
Jag har nu blivit en frenetisk Aftonbladet läsare.. haha!

Idag blev jag officiellt anställd på Grand. Va och skrev på papperna idag, fick även reda på hur mycket jag får i timmen, och jag blev så nöjd så!

Nää, nu ska jag se om lillan vill vakna så att vi kan gå till lekparken.
Kanske ska gå och köpa Aftonbladet också... hihi!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0