April skämt!

Då har man gjort en arbetsdag nu då, jobbade 9.30 till 17.00.
Gick själv idag, och det gick jätte bra. va skönt också, annars känner man sig så stressad om man går med nån och då är det lätt att man glömmer något. sen när jag skulle gå hem frågade Hanna om jag ville jobba i morgon, och självklart vill jag det. är inte helt fel med OB en hel arbetsdag =)

Va ju på begraving igår som sagt, alltid lika hemskt och gå på begravnig.
Men det som va mest hjärtskärande va när stackars morfar började gråta!
Efter begravningen åkte alla (Nästan) till Källarkrogen och åt, hade det jätte trevligt!
Äveeen att jag har fått ett frieri, från morfars bror. Kan ju även tillägga att han är 82-83 år.
haha, skiljer ju bara sisådär 60 år mellan oss!
Efter resturangbesöket, åkte jag och Tindra till pappa där vi va bjuden på middag (!!!)
skulle fira min födelsedag med dom! Fick tvinga i mig lite mat, och sen när jag äntligen nästan hade ätit upp
slänger pappa på mer mat till mig. Jag trodde seriöst att jag skulle spricka.. haha!
Efterrätt blidde det också, glasstårta! Åt för en hel vecka igår jag!
Kan ju även säga att jag fick det som saknades till en dator i födelsedags present avv pappa.
Åhh jag vart världens lyckligaste! Så vi skickade efter en som jag har hittat
 Den kommer snart i min ägo!
Och bara för att jag äntligen har skaffat dator, finns den säkert ingen granne att snål surfa på!
Haha, men det är en huvudvärk jag får ta då!


Måste ju bara tillägga, eftersom det är så många som har frågat mig om jag och Jonas ska skaffa barn, (Med tanke på ett tidigare inlägg) Så är svaret, defenitivt NEJ, NEJ OCH ÅTER NEJ!!!
Det va ett April skämt, inget annat! Ska nämligen inte ha mer barn, och speciellt inte med honom!
Hua!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Vilken trevlig blogg du har och otroligt söt dotter.

2008-04-14 @ 08:29:05
Postat av: Maja

Roligt april skämt:)

2008-04-15 @ 08:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0