Barn & otrohet

Såå då har man fått sig ett till märke för livet på kroppen.
va ju inte säker på vart jag skulle göra den, sen kom jag på den brillianta platsen på ryggen.
(kom även på medans han höll på att det är ju nån annan som har på det stället, så kom jag på att det va Ida. men det va lite sent att byta ställe då :p så härmapa mig!) 
Jag tyckte det gick så himla fort, vi satt och surrade hela tiden om barn, förhållande och otrohet. 
Kom även fram till att vi hade varit med om exakt samma sak.. lite komiskt! 
Surrade så mycket, så jag kände ingenting.. haha! Men tatuera sig gör ju inte ont, det blir som en vibrerande känsla bara. men på ryggraden stack det lite. men inte nå märkvärdigt!
Men jag har ju väldigt hög smärtgräns.
även att han frågade om det gick bra och så. ja då det gör det tyckte jag.
Så vräker han ur sig, ähh för fan du är ju härdad, du har ju fött barn!
Jo men tjena, han skulle bara veta att jag inte vågade föda, utan tog den lätta vägen (Enligt mig): kejsarsnitt! :p
Men det sa jag inte...

En bild på mitt nya konstverk måste ju läggas in också


176148-118


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tindras förtjusande mommo och din vackra mammi:-)

Det där blev ju kanon fint lilla Cissan:)

2008-04-22 @ 20:02:51
Postat av: Carrolixeen

Fiiint det blev ! Haha vi är ju två fegisar som inte våga föda normalt , haha eller just ja , Jag kan ju köra nu med att jag IGENTLIGEN skulle föda nörmalt , Men blev tvingad till snitt , haha ! :D

2008-04-22 @ 20:21:27
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Det blev jätte fint cicci. spelar väll ingen roll om det är någon annan som har en tatuering på samma ställe det är ju på deras kropp :)

2008-04-22 @ 22:19:33
Postat av: Carrolixeen

Satt vid msn vid strax efter tio , Såg att du hade skrivit idag.. Vi va på BVC, Savannah väger 4100 !! Whioooo

2008-04-24 @ 12:35:36
Postat av: Andree

Skit snyggt!

2008-04-24 @ 17:19:12
Postat av: ElLollmo

Klockrent!
Bra,placering fin skrift och samt en tatuering med känsla och mening för livet

2008-04-26 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0